Afiseaza: 1-15 din 15 produse
Acumulatorii Lithium SuperPack 12,8V/20Ah (M5) sunt extrem de usor de instalat si nu necesita componente suplimentare. Intrerupatorul intern are roulu de a deconecta acumulatorul in cazul unei descarcari excesive, al unei incarcari excesive sau al unei temperaturi ridicate. Bateriile pot fi conectate in paralel, iar conexiunea in serie nu este permisa.
Acumulatorii Lithium SuperPack 12,8V/60Ah (M6) sunt extrem de usor de instalat si nu necesita componente suplimentare. Intrerupatorul intern are roulu de a deconecta acumulatorul in cazul unei descarcari excesive, al unei incarcari excesive sau al unei temperaturi ridicate. Bateriile pot fi conectate in paralel, iar conexiunea in serie nu este permisa.
Acumulatorii Lithium SuperPack 12,8V/200Ah (M8) sunt extrem de usor de instalat si nu necesita componente suplimentare. Intrerupatorul intern are roulu de a deconecta acumulatorul in cazul unei descarcari excesive, al unei incarcari excesive sau al unei temperaturi ridicate. Bateriile pot fi conectate in paralel, iar conexiunea in serie nu este permisa.
Acumulatorii Lithium SuperPack 25,6V/50Ah (M8) sunt extrem de usor de instalat si nu necesita componente suplimentare. Intrerupatorul intern are roulu de a deconecta acumulatorul in cazul unei descarcari excesive, al unei incarcari excesive sau al unei temperaturi ridicate. Bateriile pot fi conectate in paralel, iar conexiunea in serie nu este permisa.
Litiu-fier-fosfat (LiFePO4 sau LFP) este cel mai sigur dintre tipurile principale de baterii li-ion. Tensiunea nominală a unei celule LFP este de 3,2V (plumb-acid: 2V / celulă). Prin urmare, o baterie LFP de 12,8V constă din 4 celule conectate în serie; iar o baterie de 25,6V este formată din 8 celule conectate în serie.
Eficiență
În mai multe aplicații (în special solare și / sau eoliene, în afara rețelei), eficiența energetică poate fi de o importanță crucială.
Eficiența energetică dus-întors (descărcare de la 100% la 0% și înapoi la 100% încărcată) a bateriei plumbacide medii este de 80%.
Eficiența energetică dus-întors a unei baterii LFP este de 92%.
Procesul de încărcare a bateriilor plumb-acide devine deosebit de ineficient atunci când starea de încărcare de 80% a fost atinsă, rezultând o eficiență de 50% sau chiar mai mică în sistemele solare unde sunt necesare câteva zile de energie de rezervă (bateria funcționează în starea încărcată de 70% până la 100%).
În schimb, o baterie LFP va obține în continuare o eficiență de 90% în condiții de descărcare mică.
Bluetooth
Cu tensiunile celulei Bluetooth, temperatura și starea alarmei pot fi monitorizate.
Foarte util pentru localizarea unei probleme (potențiale), cum ar fi dezechilibrul celular.
Litiu-fier-fosfat (LiFePO4 sau LFP) este cel mai sigur dintre tipurile principale de baterii li-ion. Tensiunea nominală a unei celule LFP este de 3,2V (plumb-acid: 2V / celulă). Prin urmare, o baterie LFP de 12,8V constă din 4 celule conectate în serie; iar o baterie de 25,6V este formată din 8 celule conectate în serie.
Eficiență
În mai multe aplicații (în special solare și / sau eoliene, în afara rețelei), eficiența energetică poate fi de o importanță crucială.
Eficiența energetică dus-întors (descărcare de la 100% la 0% și înapoi la 100% încărcată) a bateriei plumbacide medii este de 80%.
Eficiența energetică dus-întors a unei baterii LFP este de 92%.
Procesul de încărcare a bateriilor plumb-acide devine deosebit de ineficient atunci când starea de încărcare de 80% a fost atinsă, rezultând o eficiență de 50% sau chiar mai mică în sistemele solare unde sunt necesare câteva zile de energie de rezervă (bateria funcționează în starea încărcată de 70% până la 100%).
În schimb, o baterie LFP va obține în continuare o eficiență de 90% în condiții de descărcare mică.
Bluetooth
Cu tensiunile celulei Bluetooth, temperatura și starea alarmei pot fi monitorizate.
Foarte util pentru localizarea unei probleme (potențiale), cum ar fi dezechilibrul celular.
Litiu-fier-fosfat (LiFePO4 sau LFP) este cel mai sigur dintre tipurile principale de baterii li-ion. Tensiunea nominală a unei celule LFP este de 3,2V (plumb-acid: 2V / celulă). Prin urmare, o baterie LFP de 12,8V constă din 4 celule conectate în serie; iar o baterie de 25,6V este formată din 8 celule conectate în serie.
Eficiență
În mai multe aplicații (în special solare și / sau eoliene, în afara rețelei), eficiența energetică poate fi de o importanță crucială.
Eficiența energetică dus-întors (descărcare de la 100% la 0% și înapoi la 100% încărcată) a bateriei plumbacide medii este de 80%.
Eficiența energetică dus-întors a unei baterii LFP este de 92%.
Procesul de încărcare a bateriilor plumb-acide devine deosebit de ineficient atunci când starea de încărcare de 80% a fost atinsă, rezultând o eficiență de 50% sau chiar mai mică în sistemele solare unde sunt necesare câteva zile de energie de rezervă (bateria funcționează în starea încărcată de 70% până la 100%).
În schimb, o baterie LFP va obține în continuare o eficiență de 90% în condiții de descărcare mică.
Bluetooth
Cu tensiunile celulei Bluetooth, temperatura și starea alarmei pot fi monitorizate.
Foarte util pentru localizarea unei probleme (potențiale), cum ar fi dezechilibrul celular.
Smart BMS CL 12-100 este un sistem de gestionare utilizat pentru bateriile inteligente de litiu-fier-fosfat (LiFePO4).
BMS CL 12-100 are rolul de a monitoriza si proteja fiecare celula individuala din baterie (sau chiar bancul de baterii), iar in caz de tensiune redusa a bateriei, tensiune inalta a bateriei sau de temperatura prea ridicata, va deconecta generatorul, sursele de incarcare sau sarcinile de CC.
Intrarea de alternator dedicata are rolul de a asigura limitarea curentului si traficul intr-un singur sens de la generator in baterie, astfel ca poate fi conectat in siguranta un alternator de orice dimensiune (si un acumulator start) la bateria Smart Lithium.
BMS este echipat si cu un conector de oprire de la distanta, pentru a opri BMS (si sistemul) printr-un comutator la distanta, dar si cu un contact de prealarma, pentru a da un semnal de avertizare inainte ca BMS sa deconecteze bateriile de la sistem.
VE.Bus BMS are rolul de a proteja fiecare celula a unei baterii Victron litiu-fier-fosfat (LiFePO4 sau LFP) împotriva supratensiunii, a subtensiunii si a supraincalzirii. Bateriile Victron de tip LiFePO4 prezintă control integrat al calibrarii, al temperaturii si al tensiunii (acronim: BTV) si se pot conecta la VE.Bus BMS cu doua seturi de cabluri care au presetup M8. BTV-urile mai multor baterii pot fi legate in serie.
BMS are rolul de:
Oprire sau deconectare de sarcini in caz de subtensiune iminenta a celulelor.
Reducere a curentului de incarcare in caz de supratensiune sau supraincalzire iminenta a celulelor.
Inchiderea sau deconectarea incarcatoarele bateriilor in caz de supratensiune sau supraincalzire iminenta a celulelor.
smallBMS este o alternativă simplă pentru VE.Bus BMS.
smallBMS poate înlocui VE.Bus BMS pentru diferite aplicații, însă nu poate fi utilizat cu invertoarele/încărcătoarele MultiPlus VE.Bus și Quattro deoarece nu are interfață VE.Bus. smallBMS este conceput pentru a fi utilizat cu baterii Victron Smart LiFePo4 și cu presetup M8.
smallBMS are, de asemenea, două ieșiri, la fel ca VE.Bus BMS.
Bateriile Victron de tip LiFePO4 prezintă integrat controlul de echilibrare, temperatură și tensiune (acronim: BTV) și se conectează la sistemul VE.Bus BMS cu două seturi de cabluri M8 conector circular. BTV-urile mai multor baterii pot fi înlănțuite.
Peak Power Pack este înlocuitorul perfect al bateriile cu plăci de plumb şi acid sulfuric, înlocuindu-le complet în aplicaţiile unde apar voltaje mari pentru o perioadă scurtă de timp. Fiind destinat, în special, rulotelor, Peak Power Pack este echipat cu un încărcător integrat care permite încărcarea din sistemul electric al maşinii în timpul deplasării.
Peak Power Pack este înlocuitorul perfect al bateriile cu plăci de plumb şi acid sulfuric, înlocuindu-le complet în aplicaţiile unde apar voltaje mari pentru o perioadă scurtă de timp. Fiind destinat, în special, rulotelor, Peak Power Pack este echipat cu un încărcător integrat care permite încărcarea din sistemul electric al maşinii în timpul deplasării.
Peak Power Pack este înlocuitorul perfect al bateriile cu plăci de plumb şi acid sulfuric, înlocuindu-le complet în aplicaţiile unde apar voltaje mari pentru o perioadă scurtă de timp. Fiind destinat, în special, rulotelor, Peak Power Pack este echipat cu un încărcător integrat care permite încărcarea din sistemul electric al maşinii în timpul deplasării.
Acumulatorii Lithium SuperPack 12,8V/100Ah (M8) High Current sunt extrem de usor de instalat si nu necesita componente suplimentare. Intrerupatorul intern are roulu de a deconecta acumulatorul in cazul unei descarcari excesive, al unei incarcari excesive sau al unei temperaturi ridicate. Bateriile pot fi conectate in paralel, iar conexiunea in serie nu este permisa.